Engures novads

Seminārs "Viesmīlības nozīme apkalpošanā un komunikācija"26-02-2019

Lektors – Didzis Grāvītis, tūrisma un viesmīlības eksperts, “Centurion Hospitality” vadītājs un dibinātājs ar 13 gadu pieredzi tūrismā. Semināra mērķis ir informēt esošos un arī jaunos tūrisma uzņēmējus, kā arī citus interesentus par viesmīlības ietekmi uz klientu sajūtām un lēmumu pieņemšanu.

Lektors – Didzis Grāvītis, tūrisma un viesmīlības eksperts, “Centurion Hospitality” vadītājs un dibinātājs ar 13 gadu pieredzi tūrismā. 
Savu pieredzi guvis nozares izzināšanas ceļojumos ārvalstīs un strādājot “Radisson BLU” un “The Leading Hotels of the World” pieczvaigžņu viesnīcās. Kopš “Centurion Hospitality” dibināšanas apmācījis vairāk nekā 2500 viesnīcu, restorānu, bāru un kafejnīcu darbiniekus.
 
Seminārs sniegs informāciju par viesmīlības nepieciešamību un ievērošanu, lai iegūtu teicamus apkalpošanas un pozitīvus klientu komunikācijas rezultātus, kas ir veiksmīga uzņēmuma darbības pamatā.
 

<< Atpakaļ