VAKANCE: Engures novada Dome aicina darbā Lapmežciema pagasta pārvaldes vadītāju19-12-2017
Engures novada Dome aicina darbā Lapmežciema pagasta pārvaldes vadītāju
1. Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas minimālās kvalifikācijas prasības:
1.1. 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds;
1.2. Pieredze darbā vadošā amatā (vismaz 3 gadi);
1.3. B kategorijas autovadītāja apliecība;
1.4. Datorprasmes (darbs ar dokumentu apstrādes programmām);
1.1. 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds;
1.2. Pieredze darbā vadošā amatā (vismaz 3 gadi);
1.3. B kategorijas autovadītāja apliecība;
1.4. Datorprasmes (darbs ar dokumentu apstrādes programmām);
2. Prasības pretendenta prasmēm un iemaņām:
2.1. Izpratne par pašvaldības darbu un funkcijām saskaņā ar likumu „Par pašvaldībām”.
2.2. Spēja strādāt komandā, motivēt un vadīt kolektīvu;
2.3. Ļoti labas komunikācijas prasmes, spēja argumentēt un pamatot savu viedokli;
2.4. Izpratne par tendencēm un problemātiku pašvaldības darbības jomās Engures novadā, Lapmežciema pagastā;
2.5. Spēja patstāvīgi sagatavot pārvaldes darbības plānus, budžeta projektu un investīciju pieprasījumus, kā arī veiksmīgi tos izpildīt.
2.1. Izpratne par pašvaldības darbu un funkcijām saskaņā ar likumu „Par pašvaldībām”.
2.2. Spēja strādāt komandā, motivēt un vadīt kolektīvu;
2.3. Ļoti labas komunikācijas prasmes, spēja argumentēt un pamatot savu viedokli;
2.4. Izpratne par tendencēm un problemātiku pašvaldības darbības jomās Engures novadā, Lapmežciema pagastā;
2.5. Spēja patstāvīgi sagatavot pārvaldes darbības plānus, budžeta projektu un investīciju pieprasījumus, kā arī veiksmīgi tos izpildīt.
3. Kā priekšrocības tiks uzskatītas:
3.1. Pieredze un zināšanas projektu vadībā, ES struktūrfondu apguvē;
3.2. Izglītība vadības vai tiesību zinātnēs, ekonomikā vai inženierzinātnē;
3.3. Svešvalodu zināšanas.
3.1. Pieredze un zināšanas projektu vadībā, ES struktūrfondu apguvē;
3.2. Izglītība vadības vai tiesību zinātnēs, ekonomikā vai inženierzinātnē;
3.3. Svešvalodu zināšanas.
4. Galvenie amata pienākumi:
4.1. Pārvaldes darba organizēšana un vadīšana;
4.2. Pārvaldei nodoto pašvaldības īpašumu apsaimniekošana, pagasta teritorijā realizēto projektu pārzināšana un administrēšana;
4.3. Autoceļu un ielu, tiltu un laukumu ikdienas uzturēšanas organizēšana;
4.4. Pārvaldes budžeta pieprasījuma sagatavošana;
4.5. Organizēt iedzīvotāju pieņemšanu un atbilstoši savai kompetencei izskatīt iesniegumus un sūdzības;
4.6. Sadarbība ar pašvaldības un citām institūcijām, informācijas aprites nodrošināšana.
Pretendentus lūdzam iesniegt:
1. Pieteikumu uz Lapmežciema pagasta pārvaldes vadītāja amata vietu;
2. CV;
3. Motivācijas vēstuli;
4. Rakstiskā veidā savu redzējumu par Lapmežciema pagasta attīstību un pagasta pārvaldes darbību pašvaldības funkciju un pārvaldes iestāžu kompetenču robežās;
5. Izglītību apliecinošu dokumenta kopiju.
1. Pieteikumu uz Lapmežciema pagasta pārvaldes vadītāja amata vietu;
2. CV;
3. Motivācijas vēstuli;
4. Rakstiskā veidā savu redzējumu par Lapmežciema pagasta attīstību un pagasta pārvaldes darbību pašvaldības funkciju un pārvaldes iestāžu kompetenču robežās;
5. Izglītību apliecinošu dokumenta kopiju.
Iepriekš minētos dokumentus lūdzam iesniegt Engures novada Domē personīgi vai pa pastu, adresē: Jaunā iela 9, Smārde, Smārdes pagasts, Engures novads, LV-3129, vai pa e-pastu dome@enguresnovads.lv līdz 2018.gada 12.janvārim.
Atalgojums: 1240 EUR pirms nodokļu nomaksas